.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد مربی مازندرانی از فدراسیون کشتی

مربي تيم کشتي آزاد استان مازندران با انتقاد از عملکرد کميته استعدايابي فدراسيون گفت: پشتوانه سازي تيم هاي ملي و رشد و تقويت استعدادهاي ناب کشتي کشور نيازي به کميته استعداديابي و جلسات بي حاصل آن ندارد.

مصطفي ميرعماديان افزود: بحث استعدايابي و پشتوانه سازي در کشتي ايران هنوز سازمان يافته و تشکيلاتي نشده و هر آن چه که در کشتي ديده مي شود، حاصل کار و زحمت مربيان است.

وي تاکيد کرد: مربيان ايراني فارغ از هياهو و تبليغات و بدون هيچ چشمداشتي و با عشق به اين رشته ورزشي مشغول به کار هستند.

ميرعماديان نقش کميته استعداديابي فدراسيون را کاملا تشريفاتي و صوري دانست و گفت: با اين شرايط کشتي ايران نيازي به کميته استعداديابي ندارد،‌ چرا که اين کميته ها بايد در رشته هايي تاسيس و فعال شوند که به قول معروف ورزش هاي وارداتي هستند.

وي افزود: رشته کشتي با فرهنگ و آيين کهن ايرانيان گره خورده و به نوعي اين ورزش در خون تمامي ايران است و دليلي ندارد براي پيداکردن استعدادها چنين کميته اي تشکيل شود.

اين مربي سازنده و با تجربه کشتي گفت:‌ کميته استعداديابي فدراسيون کشتي با هدف کاهش فشار انتقادات مطبوعات و رسانه ها تاسيس شد تا فدراسيون به نوعي نشان دهد که به فکر پشتوانه سازي و استعدادهاي ناب اين رشته هم هست.

وي نقش مربيان بي ادعا و زحمت کش استانهاي کشتي خيز را در استعداديابي و پرورش کشتي گيران بسيار مثمرثمر خواند و افزود:‌ کميته استعداديابي يعني همين مربياني که سالها با کشتي گيران نوجوان و مستعد خود تمرين مي کنند و آنها را مانند مهدي تقوي قهرمان دنيا مي کنند.

وي گفت: فدراسيون کشتي بيش از پرداختن به کميته هايي اينچنيني بهتر است کمي هم به فکر حمايت مربيان سازنده کشتي بپردازند.

ميرعماديان افزود: تصور کنيم که استعدادهاي ناب کشتي توسط اين کميته شناسايي شد، آيا تاکنون کسي به فکر مرحله بعدي اين روند يعني نظارت و حمايت از اين پشتوانه ها بوده يا خير، مساله مهم اينجاست که با استعدادهاي موجود چه بايد کرد و آيا مي توان آنان را در مسير درست قرار داد.

وي گفت: اگر واقع بينانه به مساله نگاه کنيم، نبايد از کميته استعداديابي و کميته هاي مشابه توقع عملکرد مثبتي داشته باشيم، چرا که بحث استعداديابي و پيشرفت آنان ارتباط مستقيم با نحوه حمايت فدراسيون از کشتي گيران و مربيان دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

milad 30 دي 1388
آقای میرعمادیان شما و بقیه‌ مربیان زحمتکش کشف کنید اون وقت اقایون تهران نشین مس صنعتکاران و برزگر و معزی پور .............خوب بلدن خرابشون کنن شما که بهتر میدونی با مهدی حاجی زاده ، تقی‌ داداشی عباس دباغی و ................چه کردن.منتظر سیر نزولی مهدی تقوی هم باشین اونم میزنن زمین. اون سالی‌ که ۴ تا ملی پوش داشتیم سرمربی تیم ملی‌ کجا بود؟ خودت بهتر میدونی که درد از کجاست.احسنت به تو که همیشه حرفاتو میزنی‌ نه مثل بعضی ها که فقط به به چه چه می‌کنن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.